Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Δυο κουβέντες για τον Θέμη Μπαλασόπουλο. Του Θωμά Μπιζά.



Δεν μ αρέσει να λέω καλά λόγια για κάποιον όταν αυτός αποφασίζει να αποστρατευθεί γιατί έκλεισε ο εργασιακός και ο κινηματικός του κύκλος. Εμένα αυτά μου θυμίζουν επικήδειους λόγους.
Για τον Θέμη τον Μπαλασόπουλο είχα μιλήσει όταν ακόμα είμαστε και οι δύο ενεργοί συνδικαλιστές στην ΠΟΕ-ΟΤΑ και τότε βρήκαν ορισμένοι την ευκαιρία να με κατηγορήσουν για  πολιτικό φλερτ με τον Μπαλασόπουλο .
Φυσικά έλεγαν ανοησίες .  Έκαναν  πολιτικά –εσωκομματικά  παιχνίδια  αξιοποιώντας   γνωστές αντιλήψεις που υπάρχουν (ειδικά στην αριστερά και στο συνδικαλιστικό κίνημα) και που θέλουν να βλέπουν όλους τους άλλους σαν ταξικούς αντίπαλους.  
Με τον Θέμη τον Μπαλασόπουλο λοιπόν είμαστε συνάδελφοι - συνδικαλιστές και είχαμε  και αντιθέσεις και συνεργασία. Απλά πράγματα .
Εγώ παρά τις αντιθέσεις μας , αναγνώριζα πάντα  τον ρόλο του και την προσπάθεια του για να γίνει η ΠΟΕ-ΟΤΑ η αιχμή του δόρατος των συνδικάτων ενάντια στα μνημόνια.  Εκτιμούσα τις οργανωτικές του ικανότητες και την ικανότητα του να κρατά την  παράταξη του ενωμένη σε συνθήκες κατάρρευσης  του πολιτικού του χώρου.
Ο Θέμης,  μου αναγνώριζε τον ήπιο χαρακτήρα , το ενωτικό πνεύμα και  φυσικά το γνωστό μου πάθος για τα σκουπίδια .
Ειδικά για τα θέματα των σκουπιδιών  με τον Θέμη τον Μπαλασόπουλο συνεργαζόμαστε στενά ακόμα και  σήμερα που πέρασαν δυο χρόνια  μετά από την συνταξιοδότηση μου .
 Για την συμβολή της ΠΟΕ-ΟΤΑ στην υπόθεση της διαχείρισης των απορριμμάτων θα μπορούσε να γραφτεί ολόκληρο βιβλίο αλλά  τότε θα στεναχωρηθούν πολλοί.
Οκ λοιπόν είπαμε. Με το Θέμη είμαστε συνδικαλιστικά αντίπαλοι αλλά είχαμε και κανονικές ανθρώπινες και φιλικές σχέσεις πού άντεξαν στον χρόνο και τις δοκιμασίες.
Του εύχομαι να είναι καλά ότι και να κάνει από εδώ και μπρός,  αν και ξέρω πως θα κάνει και αυτός ότι εξακολουθώ να κάνω και εγώ. Θα εξακολουθεί να πηγαίνει και να δουλεύει στα γραφεία της ομοσπονδίας μας.  

Υ.Γ  ελπίζω να μην ζητήσουν και από τον Μπαλασόπουλο να παραδώσει τα κλειδιά των γραφείων όπως έκαναν  και με εμένα.. 

Θωμάς του Εμμανουήλ Μπιζάς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου