Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2021

Άμα ανήκεις στο κόμμα των αρίστων ..

 

Από  τα fylikanea (τοπική ιστοσελίδα  στο δήμο  Φυλής)   μαθαίνουμε ότι ο Δήμαρχος Φυλής δικάζεται   για «πλαστογραφία, εικονικά και πλαστά τιμολόγια και  υπεξαίρεση σύμφωνα με στοιχεία του ΣΔΟΕ».

Η είδηση αυτή δεν υπάρχει σε κανένα άλλο τοπικό μέσο και φυσικά και σε κανένα άλλο κεντρικό μέσο μαζικής ενημέρωσης (τηλεόραση , εφημερίδα , ραδιόφωνο , portal ) κλπ.

Ο λόγος είναι απλός . Ο εν λόγω δήμαρχος ανήκει στο κόμμα της Νέας Δημοκρατίας .

Αν αυτός ο δήμαρχος ανήκε στην αριστερά,  η είδηση θα έπαιζε νυχθημερόν και στο τελευταίο site της Ελληνικής επικράτειας για να χτυπηθεί το ηθικό πλεονέκτημα της αριστεράς.

Όμως ο κ. Παππούς ανήκει στο κόμμα των αρίστων και εκτός αυτού είναι ο και ο δήμαρχος που έχει τη χωματερή που του εξασφαλίζει  εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από τα σκουπιδο-αντισταθμιστικά.  

Έχει  λοιπόν τον «πλέον καλύτερο τρόπο» να ελέγχει τα τοπικά μέσα προκειμένου  να τον δοξολογούν μέρα νύχτα και να εξαφανίζουν τις κακές ειδήσεις .

Η  πολιτική ασυλία που απολαμβάνει ο δήμαρχος της Φυλής είναι μεγαλύτερο σκάνδαλο και από τις πλαστογραφίες και τις κρυμμένες μελέτες για τα ρυπαντικά φορτία του ΧΥΤΑ  και και και … 

Υ.Γ κάποτε μια γνωστή δημοσιογράφος της τηλεόρασης μου πήρε μια συνέντευξη για την υπόθεση των κρυμμένων μελετων . Της είπα ότι είχα να τις πω και στο τέλος της είπα ότι αυτή τη συνέντευξη δεν θα τολμήσουν να τη δείξουν στο κανάλι τους. 

Μου είπε «δεν με ξέρεις καλά εμένα» , εγώ έχω άντερα ,  είμαι Θεσσαλονικιά και δεν καταλαβαίνω  από απειλές και θα δεις ότι θα το κάνω πρώτη είδηση κλπ κλπ. Στο τέλος μου έδωσε και το τηλέφωνό της , να την πάρω μόλις δω το ρεπορτάζ!

Φυσικά το ρεπορτάζ δεν προβλήθηκε ποτέ και η ατρόμητη Θεσσαλονικιά  δεν σήκωνε το τηλέφωνο.. Ο συνδρομητής που καλούσα δεν ήταν διαθέσιμος ..

Θ.Ε.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου