Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 22 Μαΐου 2018

Έχουν την συμπάθεια και την κατανόηση μου .




"Η ψυχική υγεία συνεπάγεται συμπεριφορά θερμή, γενναιόδωρη και γεμάτη κατανόηση,
συναίσθημα τρυφερό, στάση εγκάρδια και πράξεις αλληλεγγύης..."
Χόρχε Μπουκάι ''Ο Δρόμος της ευτυχίας'

Μου τηλεφώνησε  πρώην συνάδελφος και με ρώτησε αν παρακολουθώ  τι γράφουν συνεχώς για εμένα  σε κάποια  blog και γιατί δεν τους απαντώ.
Του απάντησα πως το γνωρίζω,  αλλά αδυνατώ να παρακολουθήσω  αυτούς που τα γράφουν και φυσικά  δεν το θεωρώ  σωστό να τους απαντώ.   Για αυτές τις περιπτώσεις μόνο η ιατρική επιστήμη έχει απαντήσεις.
Εγώ πιστεύω ειλικρινά πως  οι άνθρωποι  αυτοί έχουν ανάγκη  ιατρικής  παρακολούθησης . Μακάρι να κάνω λάθος εγώ και οι άνθρωποι αυτοί  να είναι καλά στην  υγεία τους.  
 Όμως πιστεύω πως δεν κάνω λάθος. Όσο ελεεινός και ανόητος να είσαι,  δεν είναι λογικό  να  συμπεριφέρεσαι έτσι  αν δεν έχεις κάποιο σοβαρό πρόβλημα.  
Μπορεί πολλές φορές να γελάμε μαζί τους  , αλλά δεν είναι σωστό .
Θ Ε Μ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου