Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2021

αντίο φίλε


 

Έχασα τα λόγια μου και δεν μπορώ να αποχαιρετίσω τον Γιώργο. Ακόμα και τώρα δεν μπορώ να πιστέψω πως έφυγε . Σήμερα το μεσημέρι όταν  έμαθα πως παλεύει να κρατηθεί,  εγώ ήμουν σίγουρος πως θα τα καταφέρει . Μετά από λίγο  που έμαθα πως έφυγε , πάλι δεν μπορούσα να το πιστέψω .

Ακόμα και τώρα που ακούω τα τηλέφωνα στο σπίτι και διαβάζω τις αναρτήσεις των φίλων μας,   μου φαίνεται σαν ψέμα.

Ήταν καλός φίλος μου και  σύντροφος και μας είχαν συνδέσει πολλά  πράγματα και δύσκολες στιγμές που θα τα πάρουμε μαζί μας.

Όταν στα τέλη του Ιουλίου  ζήτησα την  βοήθεια του για την προσφυγή για τη χωματερή , μου είπε Θωμά πόσες υπογραφές θες να σου μαζέψω; Και τον λόγο του τον κράτησε .

Ο Γιώργος μάζεψε αρκετές υπογραφές που στο τέλος δεν χρειάστηκαν . 

Κρατήσαμε μόνο τη δική του υπογραφή,  γιατί ο Γιώργος ήταν επικεφαλής της παράταξης και τους εκπροσωπούσε όλους.

Ο Γιώργος έφυγε πριν εκδικαστεί η προσφυγή ..

Φίλε θα βρούμε τρόπο και θα στα πούμε τα αποτελέσματα..  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου