Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2021

Αντώνη Καράλη σε ευχαριστώ


 

Στον  Αντώνη  οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί τίμησε  όσο λίγοι τη θέση του δημοτικού συμβούλου στο Καματερό.  

Με τον Αντώνη μας συνδέει πολύχρονη προσωπική φιλία που χτίστηκε μέσα στα κινήματα.

Βρεθήκαμε μαζί στα δημοτικά συμβούλια , στις κινητοποιήσεις για την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του Αρσένη , στις διαδηλώσεις στο Καματερό για την αμερικάνικη επέμβαση στη Γιουγκοσλαβία , στη μάχη για να μην μεταφερθούν οι κεραίες του Υμηττού στο ποικίλο όρος , στον πολύχρονο αγώνα για το κλείσιμο της εγκατάστασης στη Φυλή. Τα τελευταία χρόνια συνεργαστήκαμε στο ΔΥΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ και στη διαδημοτική επιτροπή .   

Ο Αντώνης τίμησε την πόλη μας και τιμήθηκε από αυτή. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την εκδήλωση στο Γ΄ Γυμνάσιο Καματερού  όταν ο Αντώνης «κρέμασε τα γάντια του» λόγω  συνταξιοδότησης.   Νομίζω πως αυτή η εκδήλωση αγάπης και εκτίμησης στο πρόσωπο του Αντώνη ήταν πραγματικά άξια της μεγάλης του προσφοράς.

 

Με συγκίνηση διάβασα την επιστολή παραίτησης του Αντώνη που για άλλη μια φορά καλεί το δημοτικό συμβούλιο και τους πολίτες του Καματερού σε σθεναρή αντίδραση για το κλείσιμο της χωματερής στη Φυλή.

Με την παραίτηση του Αντώνη στο δημοτικό συμβούλιο της πόλης μας θα υπάρξει  δυσαναπλήρωτο κενό 

Είμαι βέβαιος πως ο  Αντώνης θα συνεχίσει να πορεύεται  όπως έκανε πάντα . Ορθοστατών και ορθοβαδίζων .

Θωμάς του Εμμανουήλ Μπιζάς  


Δημοσιεύω την επιστολή παραίτησης του Αντώνη

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ

Αγαπητοί φίλοι

Θεωρώ πάντα υποχρέωση των αιρετών να ενημερώνουν & να λογοδοτούν στους δημότες.

Στα πλαίσια αυτά κοινοποιώ την παρακάτω επιστολή:

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ

Προς: Δήμαρχο

Κοιν.: 1. Πρόεδρο ΔΣ

2.Δημ. Συμβούλους

Αξιότιμε κ. Δήμαρχε

Αξιότιμε κ. Πρόεδρε

Αξιότιμοι κ.κ. Συνάδελφοι

Με την παρούσα επιστολή υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση του Δημ. Συμβούλου του Δήμου Αγ. Αναργύρων-Καματερού και παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες.

Τα φοιτητικά μου χρόνια συνέπεσαν με τη χουντική σκλαβιά. Ωστόσο, οι ψυχές των φοιτητών και του λαού μας που συμμετείχαν στον αντιχουντικό αγώνα έμειναν ανυπόταχτες κι ελεύθερες. Ήπια από το αθάνατο κρασί του αγώνα που προηγήθηκε του Πολυτεχνείου & του Πολυτεχνείου που δεν ξεθυμαίνει.

Από τότε μέχρι σήμερα συμμετείχα ανελλιπώς στους αγώνες του λαού μας για έναν καλύτερο κόσμο, με σεβασμό στο περιβάλλον, ειρηνικό, δίκαιο, απαλλαγμένο από τα δεινά της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο.

Το μετερίζι ήταν οι πολιτιστικοί Σύλλογοι, ο συνδικαλισμός, η επαγγελματική μου δραστηριότητα (εκπαιδευτικός & Δ/ντής Γυμνασίου), η οικογένειά μου -με συναγωνιστή την σύζυγό μου-και η Τοπική Αυτοδιοίκηση (Τ.Α.).

Σήμερα όπως γνωρίζετε μέρος της δράσης μου ξεδιπλώνεται στον στίβο της Τ.Α. όπου διανύω την τρίτη θητεία.

Τα χρόνια αυτά μεγάλος αριθμός συμπολιτών με τίμησαν με την ψήφο τους κι επίσης εισπράττω την εκτίμηση συμπολιτών από ολόκληρο το πολιτικό και τοπικοαυτοδιοικητικό φάσμα.

Από την πλευρά μου προσπάθησα να είμαι και ήμουν συνεπής στις προεκλογικές υποσχέσεις και να κάνω το καλύτερο για την Πόλη μας. Ό,τι περνάει απ’το χέρι μου με μοναδικό κριτήριο το συμφέρον της Πόλης χωρίς προσωπικές ή άλλες ιδιοτέλειες.

Υπήρξα σύμβουλος για το Δήμο όχι για άτομα ή ομάδες ατόμων.

Σήμερα, προσωπικοί λόγοι, τουλάχιστον σ’αυτή τη φάση, δεν μου επιτρέπουν να ανταποκρίνομαι στο ακέραιο –όπως εγώ το εννοώ- στις υποχρεώσεις μου ως Δημ. Σύμβουλος, μέσα και κυρίως έξω από το Δημ. Συμβούλιο.

Κατόπιν τούτου, για μένα είναι μονόδρομος η παραίτηση. Φυσικά θα συνεχίσω από το δημοκρατικό μετερίζι την συμμετοχή μου στο πολιτικοκοινωνικό γίγνεσθαι, όσο μου το επιτρέπουν οι σωματικές και πνευματικές μου δυνάμεις.

Το γεγονός ότι ακολουθούν άξιοι συναγωνιστές και τη θέση καταλαμβάνει ο συν. Παπαδήμας με πείρα, ήθος και αταλάντευτες αρχές κάνει ευκολότερη την απόφασή μου.

Θέλω, με την ευκαιρία:

Να εκφράσω την απεριόριστη εκτίμησή μου στους συναγωνιστές συμβούλους στην ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ: τον επικεφαλής Γ.Κομματά, τον Π.Καλαρά, την Α.Μπιζά και τον Ν.Πατσούρα.

Να ευχαριστήσω τους συνδημότες όλων των παρατάξεων που με περιέβαλαν με την εμπιστοσύνη τους.

Να εκφράσω την εκτίμησή μου προς όλους τους συναδέλφους στο ΔΣ και με την ευκαιρία να τονίσω ότι οι πολιτικές διαφορές δεν στάθηκαν εμπόδιο για άριστες προσωπικές σχέσεις.

Να ευχηθώ σε όλους σας υγεία και καλή δύναμη στο δύσκολο έργο της αναβάθμισης των Πόλεών μας (Αγ.Ανάργυροι-Καματερό) ώστε να θεραπευθούν σωρρευμένες αδυναμίες, να ανταποκριθούν στις προκλήσεις του παρόντος και του μέλλοντος και να καταλάβουν τη θέση που αξίζει σε μας & τα παιδιά μας.

Το εγχείρημα είναι δύσκολο γιατί, δυστυχώς, το πολιτικό και κοινωνικό πλαίσιο έχει γίνει ασφυκτικό:

Α. Το λαϊκό κίνημα είναι γονατισμένο.

Β. Με την απορρύθμιση που έγινε στην ΤΑ (ουσιαστικά κατεδαφίστηκε η απλή αναλογική, αποθαρρύνθηκαν έντιμες προγραμματικές συμφωνίες μπροστά στο λαό, ενθαρρύνθηκαν οι πολιτικές μεταγραφές αποδυναμώθηκε και ευτελίστηκε το ΔΣ) ακυρώθηκε η προσπάθεια να βαδίσουμε στο δρόμο ενός νέου τοπικοαυτοδιοικητικού πολιτισμού. Με το νομοσχέδιο μάλιστα που ήδη βρίσκεται προ των πυλών, στο όνομα δήθεν της κυβερνησιμότητας, θα καταργηθεί και τυπικά η απλή αναλογική (α.α.).

Γ. Βιώσαμε μία 10ετία μνημονίων και πριν προλάβουμε να αναπνεύσουμε ενέσκηψε η πανδημία η οποία, πέρα των πραγματικών περιορισμών που επιβάλλει, εργαλειοποιείται τόσο απ’την κεντρική διοίκηση όσο κι από αυτοδιοικητικούς οργανισμούς.

Να μου επιτρέψετε να τονίσω ένα θέμα - από τα μύρια που ταλανίζουν την πολύπαθη περιοχή μας- στο οποίο μετά από πολλές μάχες φθάνουμε στο τέλος του πολέμου που φαίνεται να κλίνει με μια μεγάλη ήττα των κατοίκων της Δυτ. Ατττικής. Αναφέρομαι στη διατήρηση της τοξικής περιβαλλοντικής βόμβας (καρκινοχωματερή) που αποτελεί «μνημείο αρρώστιας, ανθρώπινου πόνου, και περιβαλλοντικού χάους»

Είναι ο βασικός παράγοντας αρρώστιας των κατοίκων, υπανάπτυξης και περιβαλλοντικής υποβάθμισης της ευρύτερης περιοχής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου