Από την πρώτη στιγμή ο κ. Αποστολίδης μας δήλωσε ότι οι γραμμές κορμού παντού στο λεκανοπέδιο, σύμφωνα με σχετική απόφαση του Οργανισμού, θα κινούνται μόνο στους κεντρικούς οδικούς άξονες και δεν θα μπαίνουν στις συνοικίες. Παρά τις έντονες πιέσεις που ασκήσαμε και τις διαμαρτυρίες που εκφράσαμε, η Διοίκηση του Οργανισμού δεν αποδέχθηκε το αίτημα μας να παραμείνει η Γραμμή Β5 όπως ήταν παλιά, να μπαίνει δηλαδή στη συνοικία του Αϊ Γιάννη και να κατεβαίνει την Αγίου Ιωάννου, λόγω του ότι είναι γραμμή κορμού. Έτσι η κατάληξη είναι ότι το Β5 θα ανεβαίνει τη Λεωφόρο Μεσογείων μέχρι την Κεντρική Πλατεία της Αγίας Παρασκευής και θα επιστρέφει πάλι στο κέντρο από τη Λεωφόρο Μεσογείων.
Στη συνέχεια των διαβουλεύσεων και των διεκδικήσεων μας θεωρούμε ότι επιτεύχθηκε κάτι πολύ σημαντικό: Η ίδρυση της νέας τοπικής γραμμής 417 , η οποία θα λειτουργήσει το αργότερο μέχρι τις 15 Νοέμβρη 2015 (οπότε και θα αλλάξει το Β5). Η γραμμή θα καλύψει τη διαδρομή του Β5 και επιπλέον θα ενώνει την επάνω περιοχή της πόλης με τους σταθμούς του Μετρό Νομισματοκοπείου και οδού Αγίας Παρασκευής. Η γραμμή, που θα εξυπηρετείται με 12/μετρα λεωφορεία τα οποία θα διέρχονται ανά 15 λεπτά, ακολουθεί την εξής διαδρομή: Νομισματοκοπείο-Μεσογείων-Ηπείρου-Ελ. Βενιζέλου-Πατρ. Γρηγορίου-Πελοποννήσου-Ειρήνης- Ελβετίας- Αγίου Ιωάννου – Χαλανδρίου- σταθμός Μετρό οδού Αγίας Παρασκευής- Πλ. Κένεντυ- σταθμός Μετρό οδού Αγίας Παρασκευής – Χαλανδρίου –Κεντρική πλατεία – Αγίου Ιωάννου –Τασοπούλου-Ειρήνης- Πελοποννήσου-Πατρ. Γρηγορίου – Ελ. Βενιζέλου- Ηπείρου- Μεσογείων- Νομισματοκοπείο.
Όσον αφορά τις υπόλοιπες λεωφορειακές γραμμές:
-Η γραμμή 407 παραμένει ως έχει και με χρόνο διέλευσης ανά 20 λεπτά.
-Η γραμμή 406 θα είναι όπως σήμερα με τη διαφορά ότι όταν φτάνει στην πλατεία Αϊ Γιάννη θα στρίβει δεξιά στην Τασοπούλου, δεξιά Ελβετίας, θα κατεβαίνει την Αγίου Ιωάννου και θα συνεχίζει όπως σήμερα σε Κοντόπευκο και Πευκάκια με χρόνο διέλευσης ανά 30 λεπτά.
Συνολικά θεωρούμε λοιπόν ότι με τη νέα γραμμή 417 όχι μόνο θα εξυπηρετούνται απόλυτα οι κάτοικοι της πόλης μας, αλλά ταυτόχρονα τα 12/μετρα λεωφορεία της θα κινούνται χωρίς να δημιουργούν μποτιλιαρίσματα, θα ανεβοκατεβαίνουν την Αγίου Ιωάννου και θα ενώνουν την επάνω περιοχή της πόλης και με τους δύο σταθμούς του Μετρό. Αυτό βεβαίως επιβάλει αναγκαστικά μετεπιβίβαση των γραμμών 417, 407 και 406 στη γραμμή κορμού Β5».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου