ΣΧΟΛΙΟ : Στον ΧΥΤΑ
Φυλής υπάρχουν δεκάδες μηχανήματα αξίας πολλών εκατομμυρίων πεταμένα και μισοθαμμένα
στα σκουπίδια. Μακάρι το σημερινό δελτίο τύπου να είναι η αρχή για να ψαχτεί
καλύτερα αυτό το ζήτημα .Πάρα πολλά εκατομμύρια έχουν δαπανηθεί από τις
προηγούμενες διοικήσεις του ΕΔΣΝΑ για μηχανήματα που δεν δούλεψαν ποτέ ή δούλεψαν
ελάχιστές ώρες. Τόσα χρόνια μάλλιασε η γλώσσα μας να τα λέμε αυτά αλλά έκαναν
πως δεν άκουγαν.
Στα μέσα
Νοεμβρίου, η διοίκηση του ΕΔΣΝΑ ενημερώθηκε σχετικά με την κατάσταση στην οποία
βρίσκονται 3 καινούργια συμπιεστικά μηχανήματα TANA GX320, τα οποία είχε
προμηθευθεί η προηγούμενη διοίκηση το 2010 και δεν λειτούργησαν ποτέ καθώς και
ένα TANA G290, που είχε υποστεί βλάβη εντός της χωματερής το 2010 και μέχρι
σήμερα παραμένει στο συνεργείο της εταιρίας.
Συγκεκριμένα,
σύμφωνα με την αναλυτική ενημέρωση εκ μέρους της εταιρίας που είναι
αποκλειστική αντιπρόσωπος των μηχανημάτων αυτών στη χώρα μας, τα 3 συμπιεστικά ουδέποτε λειτούργησαν ανταποκρινόμενα στις
ανάγκες για τις οποίες αγοράστηκαν το 2010 – καταρχήν μέχρι το καλοκαίρι
του 2012 παρέμειναν πλήρως ανενεργά ενώ αργότερα λειτούργησαν ελάχιστες ώρες
για να περιπέσουν ξανά σε πλήρη αδράνεια. Και τούτο γιατί: αρχικά είχαν χαθεί (!) τα χαρτιά τους και δεν μπορούσαν να βγουν
πινακίδες. Κατόπιν (και αφού βγήκαν οι πινακίδες) διαπιστώθηκε ότι τα μηχανήματα δούλευαν
ελάχιστες ώρες γιατί δεν ήσαν
ασφαλισμένα! Τέλος, η τότε διοίκηση του Συνδέσμου γνωστοποίησε στην εταιρία
ότι τα μηχανήματα δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ γιατί οι χειριστές δεν είχαν δίπλωμα για συμπιεστικά μηχανήματα!
Σε ό,τι αφορά
στο TANA G290, το οποίο παραμένει μέχρι
σήμερα στο συνεργείο της εταιρίας στο Μαρκόπουλο, ουδέποτε, από το 2010, κατέστη δυνατό να επισκευαστεί, καθώς,
σύμφωνα με την προηγούμενη διοίκηση, δεν υπήρχαν χρήματα για την επισκευή του.
Οι διαπιστώσεις
αυτές επιβεβαιώνουν για ακόμη μία φορά το ζήτημα της μη ορθολογικής και αναποτελεσματικής διαχείρισης του δημοσίου
χρήματος εκ μέρους της προηγούμενης διοίκησης του Συνδέσμου.
Η νέα διοίκηση του ΕΔΣΝΑ έχει δρομολογήσει
τις απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να υπάρξει η πλήρης αξιοποίηση όλων των
μηχανημάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου