Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 21 Μαΐου 2019

η μνήμη επιστρέφει στα χαλάσματα της ιστορίας (ποιητική συλλογή της Ελένης Πορτάλιου).


Θέλοντας να ευχαριστήσω και δημόσια την  συντρόφισσα  Ελένη  Πορτάλιου για την προσφορά της στο κίνημα αλλά και την φιλία της, δημοσιεύω δυο ποιήματα από την νέα ποιητική της συλλογή με τον τίτλο " Η ΜΝΗΜΗ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΑ ΧΑΛΑΣΜΑΤΑ ΤΗς ΙΣΤΟΡΙΑΣ".
Θωμάς.




Ο ΠΟΙΗΤΗΣ

Αφού επέζησε από το τρομερό δυστύχημα
βγάζοντας τα ράμματα της γλώσσας του
ανακάλυψε ένα χαμένο θησαυρό λέξεων
και βάλθηκε να τις ταξινομεί.
Ήρθαν κι άλλες απρόσκλητες
από υποφωτισμένα υπόγεια
ανεκπλήρωτους έρωτες
κι εξόδιες ακολουθίες.
Έπιασε να καρφιτσώνει λέξεις
πάνω στις αναμνήσεις
γέμισε το πάτωμα χαρτιά
κι έφτιαξε ένα αρχείο λέξεων.
Τώρα κατοικεί στο κενοτάφιο αυτό
των παρελθόντων συμβόλων
μέρα και νύχτα στιχουργεί
το έπος των νικημένων.

  ΧΩΡΙΣΜΟΣ 


Πόσο όμορφες
η φίλη μου κι εγώ
στην παλιά φωτογραφία.
Κοιτάζουμε μπροστά
με καθαρό βλέμμα
σίγουρες για την θέση μας στον κόσμο.
Δε θυμάμαι να έκανα σχέδια για το μέλλον.
Βάδιζα  στον απόηχο ένδοξων ημερών
με μια εσωτερική παρόρμηση
που ίσως διακρίνεται
στα προσηλωμένα μου μάτια.
Για τη φίλη μου δεν ξέρω να πω
τι έλεγε η ψυχή της
και γιατί χωρίσαμε
τόσο απροσδόκητα.
Δεν μπορούμε να γυρίσουμε πίσω
στην παλιά φωτογραφία.
Εκείνη δεν θυμάται πια
κι εγώ έχω χάσει τον δρόμο .




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου