Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018

Η Οδηγία 2003/4/ΕΚ για την πρόσβαση στην περιβαλλοντική πληροφορία και το ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ του σκανδάλου των κρυμμένων μελετών για την ρύπανση του ΧΥΤΑ Φυλής.


Από τις 20 Μαρτίου του 2018 που αποκαλύφθηκε το σκάνδαλο των κρυμμένων μελετών για τα ρυπαντικά φορτία του ΧΥΤΑ Φυλής , το ΔΥΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ενημέρωσε για το θέμα τα αρμόδια υπουργεία Περιβάλλοντος και Εσωτερικών , τους βουλευτές της Β Αθηνών και του υπολοίπου Αττικής , την Περιφέρεια Αττικής και τον ΕΔΣΝΑ , τα μέλη του περιφερειακού συμβουλίου και φυσικά όλα τα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα μαζικής ενημέρωσης .

Το ΔΥΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ και το οικολογικό δίκτυο «Φίλοι της Φύσης» στις 29 /3/2018, κατέθεσαν μηνυτήριες  αναφορές στην Εισαγγελία Περιβάλλοντος για την υπόθεση του ΧΥΤΑ Φυλής, ζητώντας τη διερεύνηση και τον καταλογισμό τυχόν ευθυνών για τη διαρκή και μόνιμη ρύπανση που προκαλεί ο ΧΥΤΑ.
Μέχρι την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές  (εκτός της εισαγγελίας περιβάλλοντος) , δεν έχει κινηθεί κανείς.
 Ούτε τα αρμόδια υπουργεία , ούτε η Περιφερειάρχης  Αττικής που είναι και πρόεδρος του ΕΔΣΝΑ δεν έχουν κινηθεί όπως όφειλαν εκ του νόμου, προκειμένου   να  πάρουν στα χέρια τους τις μελέτες , να τις αξιολογήσουν και να ενημερώσουν υπεύθυνα  τους πολίτες για τα ευρήματα  και τους ενδεχόμενους κινδύνους για την δημόσια υγεία από την ρύπανση του ΧΥΤΑ.
Είναι προφανές πως  υπάρχει απόπειρα συγκάλυψης της υπόθεσης  προκειμένου να μην φτάσουν οι πληροφορίες για τα ευρήματα των μελετών στους  κατοίκους της περιοχής.
Εμείς θα επιμείνουμε και θα εξαντλήσουμε όλα τα μέσα για να μην κουκουλωθεί αυτή η πολύ βρώμικη υπόθεση.
Δημοσιεύουμε σήμερα    κείμενο – ανάλυση για την οδηγία 2003 η οποία προσαρμόζει τις εθνικές νομοθεσίες στην σύμβαση του Århus του 1998 για την πρόσβαση σε πληροφορίες.
Η οδηγία είναι απολύτως σαφής :

Οι δημόσιες αρχές πρέπει να παρέχουν τις περιβαλλοντικές πληροφορίες που κατέχουν σε αιτούντα χωρίς αυτός να οφείλει να επικαλεστεί οποιονδήποτε λόγο.
Οι πληροφορίες θα πρέπει να παρέχονται το αργότερο μέσα σε 1 μήνα από την ημερομηνία παραλαβής της αίτησης. Η προθεσμία αυτή μπορεί να παραταθεί μέχρι τους 2 μήνες για ογκώδεις και περίπλοκες αιτήσεις.
Οι δημόσιες αρχές καταβάλλουν κάθε εύλογη προσπάθεια για να διασφαλίζουν ότι οι πληροφορίες που κατέχουν μπορούν να αναπαράγονται και να παρέχεται πρόσβαση σε αυτές με ηλεκτρονικά μέσα.


Ταυτόχρονα διατυπώνουμε και ένα ερώτημα : έχουν αναρωτηθεί άραγε αυτοί που καλύπτουν τις αθλιότητες και τις παρανομίες του δημάρχου της Φυλής , πως θα πείσουν τους  πολίτες για  να δεχτούν να γίνουν εγκαταστάσεις διαχείρισης στις περιοχές τους όταν βλέπουν  τέτοια νοσηρά φαινόμενα;
Ποιος μπορεί να εγγυηθεί  σε αυτούς τους ανθρώπους πως  δεν θα βρεθούν και στα μέρη τους  κάποιοι δήμαρχοι τύπου Παππού που θα τους κρύβουν την αλήθεια  έχοντας  και την κάλυψη της πολιτείας;
Θα πρέπει να γνωρίζουν λοιπόν αυτοί που προστατεύουν τον δήμαρχο της Φυλής πως προσφέρουν πολύ κακές υπηρεσίες . Με αυτά που κάνουν δίνουν άλλοθι σε αυτούς που δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα και πριονίζουν το κλαδί που κάθονται.
 Ας το σκεφτούν.
Θ.Ε.Μ

1)      Διαβάστε εδώ :  Η Οδηγία 2003/4/ΕΚ προσαρμόζει πλήρως τις εθνικές νομοθεσίες στη σύμβαση του Århus του 1998 για την πρόσβαση σε πληροφορίες. https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/voithitika-kemena/prosvasi-toy-koinoy-se-perivallontikes-plirofories-symvasi-toy

2)      Διαβάστε εδώ: την ανακοίνωση του ΔΥΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ και το σύντομο ιστορικό της υπόθεσης. http://anntilogos.blogspot.com/2018/03/blog-post_20.html


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου