Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016

Μια (ας πούμε) απάντηση στον Βασίλη Γκιτάκο. του Θωμά Μπιζά.



Βασίλη  λυπάμαι πραγματικά που ανέλαβες εσύ να κάνεις την βρώμικη δουλειά με τις προσωπικές επιθέσεις εναντίον μου,  χωρίς μάλιστα να έχεις και το θάρρος να πεις  ούτε το όνομά μου.
Καταλαβαίνω τις ενοχές σου , αλλά δεν δικαιολογώ την συμπεριφορά σου.
Δεν βρήκες  το θάρρος,  να τα πεις αυτά πριν ακόμα κατατεθούν τα ψηφοδέλτια για τα υπηρεσιακά συμβούλια γιατί τότε η γραμμή ήταν να ψαρεύετε σε θολά νερά μήπως τσιμπήσει τίποτα.  Αστειότητες..
Εγώ θα σου  θυμίσω μόνο τι έλεγες  για εμένα μόλις πριν από 4 μήνες στην ημερίδα της ΠΡΩΣΥΝΑΤ :  «Εδώ θα ήθελα να μου επιτρέψετε να κάνω μία προσωπική αναφορά στον συνάδελφο Θωμά Μπιζά και στη πολύ μεγάλη συμβολή του στην επεξεργασία και διαμόρφωση θέσεων και προτάσεων τόσο της συνδικαλιστικής παράταξης μας του ΜΕΤΑ-ΟΤΑ όσο και της ΠΟΕ-ΟΤΑ, ακόμα και τώρα που έχει συνταξιοδοτηθεί».
Εγώ αυτό θα κρατήσω λοιπόν .  Δεν θα κυλιστώ στην λάσπη σε μια αντιπαράθεση χωρίς αρχές και χωρίς ηθικούς κανόνες.
Και κάτι τελευταίο.
Να μεταφέρεις τα σέβη μου σε αυτούς που εκτιμούσαν  πως «καθάρισαν»  με την ΑΣΚ-ΟΤΑ και τους ανθρώπους  της ριζοσπαστικής αριστεράς στους ΟΤΑ.
Σπουδαίοι αναλυτές !  Έκαναν ακριβή εκτίμηση της κατάστασης!

φιλικά Θωμάς Μπιζάς. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου