Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 18 Αυγούστου 2016

Κορυφαίο ανέκδοτο του καλοκαιριού από την ΛΑΕ. ο Μπιζάς εκπρόσωπος τύπου !!!



Το να  καταγγέλλει  εμένα  η ΛΑΕ  για εκπρόσωπο  τύπου της  Ρένας  Δούρου, είναι ότι πιο διασκεδαστικό μου έχει συμβεί  φέτος το καλοκαίρι.
Πέρα όμως από την πλάκα. Ναι εγώ είμαι κατά της φύλαξης των εργασιακών χώρων (συμπεριλαμβανομένου και του ΧΥΤΑ ) από τα ΜΑΤ και κατά της φύλαξης  του ΧΥΤΑ Φυλής από το προσωπικό του ΕΔΣΝΑ .
 Αν αυτοί έχουν άλλη καλύτερη  πρόταση να μας την  πουν .
Ή ακόμα καλύτερα να πάνε να την  πουν  στους  Αντιπεριφερειάρχες της ΛΑΕ που συμμετέχουν στην Ε.Ε της Περιφέρειας  και που δεν είναι και εκπρόσωποι τύπου σαν την αφεντιά μου. 
Στους συνδιοικούντες  που παίρνουν τις αποφάσεις τα λένε αυτά και όχι στους δύστυχους τους «εκπροσώπους τύπου».. 

Ολόκληρη η ανακοίνωση του ΜΕΤΑ ΟΤΑ εδώ :  http://www.askota.gr/index.php/en/menu-epikair/menu-epik-aftodioikisi/4061-kalytero-ekproswpo-typou-den-tha-mporoyse-na-vrei-i-ka-doyrou

Ολόκληρο το δικό μου κείμενο εδώ : http://anntilogos.blogspot.gr/2016/08/blog-post_65.html






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου