Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή, 8 Απριλίου 2016

Ρένα Δούρου στη «Ν»: Το Δημόσιο έπρεπε να είχε εκσυγχρονιστεί... χθες


Συνέντευξη στην ΤΕΤΗ ΗΓΟΥΜΕΝΙΔΗ
tigoum@naftemporiki.gr
Πλήρη υλοποίηση του νέου σχεδιασμού για τη διαχείριση των απορριμμάτων στην Αττική, μέχρι το 2020, με έργα υποδομής αξίας 408 εκατ. ευρώ και κλείσιμο της Φυλής, περιλαμβάνει το σχέδιο της Περιφέρειας με την υπογραφή της περιφερειάρχη, Ρένας Δούρου.

Στην αποκλειστική της συνέντευξη στην «Ν» η κα. Δούρου μιλά επίσης για την αξιοποίηση του παλιού αεροδρομίου στο Ελληνικό, σχολιάζει την αντίληψη που την καθιστά «χρυσή εφεδρεία» του κόμματός της, δηλώνει σαφή απέχθεια για τα «τηλεπαράθυρα», ενώ επισημαίνει την ανάγκη εφαρμογής των μεταρρυθμίσεων που εκκρεμούν, όπως για παράδειγμα αυτών για τη λειτουργία της δημόσιας διοίκησης υπογραμμίζοντας: «Κι εδώ δεν χωρούν κανενός είδους δικαιολογίες και άλλοθι σχετικά με την… ολοκλήρωση της αξιολόγησης. Υπάρχουν απλές σχετικά κινήσεις που έπρεπε να έχουν γίνει… χθες».
Αναφορικά με το Ελληνικό η περιφερειάρχης Αττικής, σημειώνει την ανάγκη για έναν ολιστικό σχεδιασμό για ολόκληρο το παραλιακό μέτωπο και δηλώνει ότι αναμένει να δει το λεπτομερές σχέδιο για το παλιό αεροδρόμιο ώστε η Περιφέρεια να συμβάλλει στο έργο οικονομικά, τεχνικά και πολιτικά.
Παρατηρούμε ότι αποφεύγετε να προβείτε σε πολιτικές δηλώσεις και πιο συγκεκριμένα σε δηλώσεις που σχετίζονται με αποφάσεις της κυβέρνησης. Η στάση σας αυτή ερμηνεύεται από πολλούς ως πρόθεση από μέρους σας να καταστείτε "χρυσή εφεδρεία" σε περίπτωση που τεθεί θέμα διαδοχής στο κυβερνών κόμμα. Πως το σχολιάζετε;
«Η χρήση όρων όπως "χρυσή εφεδρεία" παραπέμπει σε ένα τρόπο σκέψης που έχει ταυτιστεί με αντιλήψεις και πρακτικές του παρελθόντος και αφορά κυρίως τα δύο κόμματα που κυβέρνησαν τη χώρα τις τελευταίες δεκαετίες. Στο ΣΥΡΙΖΑ υπάρχει, από τη δημιουργία του ως σήμερα, μια διαφορετική κουλτούρα λειτουργίας, η οποία βασίζεται στις ανοικτές, δημοκρατικές, συμμετοχικές διαδικασίες και όχι σε παρακάμερες, σε "χρυσές εφεδρείες" και άλλα συναφή.
Κατά δεύτερο είμαι εκλεγμένη Περιφερειάρχης στη μεγαλύτερη Περιφέρεια της χώρας και έχω την ευθύνη άσκησης διοίκησης σε έναν οργανισμό με πάνω από δύο χιλιάδες εργαζόμενους.
Η αντίληψη που έχω, όχι μόνο για τη λειτουργία και το θεσμικό ρόλο της Περιφέρειας Αττικής, αλλά γενικότερα για την πολιτική, δεν είναι τωρινή αλλά έχει να κάνει με τον τρόπο που αντιμετώπιζα και αντιμετωπίζω την πολιτική - όχι με όρους καριέρας αλλά ουσίας. Ποτέ, από τότε που ήμουν βουλευτής, δεν λειτούργησα με τη λογική της "σιγουριάς" που προσφέρουν "καλές θέσεις".
Προεκλογικά, το 2014, παραιτήθηκα από βουλευτής, κάνοντας μια προεκλογική εκστρατεία που δεν ήταν διόλου σίγουρο, σύμφωνα με όλες τις τότε δημοσκοπήσεις, ότι θα με έφερνε στη θέση του Περιφερειάρχη.
Από την δε εκλογή μου ως σήμερα, εργάζομαι με τους ίδιους όρους όπως όταν ήμουν στη Βουλή, τομεάρχης, υπεύθυνη εξωτερικών υποθέσεων.
Δηλαδή μακριά από τυμπανοκρουσίες, δημιουργία εντυπώσεων και τηλεπαράθυρα. Αυτό άλλωστε είναι και το κριτήριο με το οποίο, ως πολίτης, κρίνω τους πολιτικούς. Ουδέποτε έχω σταυρώσει πολιτικό που ξημεροβραδιάζεται στα τηλεπαράθυρα  και δεν παράγει έργο, είτε στην κυβέρνηση είτε στην αντιπολίτευση.»
Συμφωνείτε με την ακολουθούμενη πολιτική της κυβέρνησης με δεδομένο ότι σε πάρα πολλές περιπτώσεις έχει ξεφύγει  από όσα έλεγε το κόμμα σας προεκλογικά; Τι θα πράττατε διαφορετικά;
«Η κυβέρνηση δίνει μια δύσκολη μάχη για να βγει η χώρα στο ξέφωτο, να επανεκκινήσει η οικονομία, να σταθεί η κοινωνία στα πόδια της, να ανασάνουν οι πολίτες. Και τούτο σε μία εξαιρετικά δύσκολη οικονομικά συγκυρία, η οποία πλέον επιβαρύνεται και από τις αυξανόμενες προσφυγικές - μεταναστευτικές ροές - ένα πρόβλημα ευρωπαϊκό και πολυπαραγοντικό που η χώρα καλείται να χειριστεί μόνη της. Και το πράττει με όρους σεβασμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.
Αυτή η δύσκολη μάχη δεν αφορά μία κυβέρνηση ή ένα κόμμα αλλά όλους μας ανεξαιρέτως. Αφορά τους πολίτες. Και ας μην ξεχνάμε ότι ήσαν οι πολίτες οι οποίοι, πέρσι το Σεπτέμβριο, με τη ψήφο τους ενέκριναν το συγκεκριμένο, εξαιρετικά δύσκολο πρόγραμμα κι έδωσαν στην κυβέρνηση το "πράσινο φως" για να το εφαρμόσει. Η κυβέρνηση δεν έκρυψε τίποτε.
Σήμερα πλέον επείγει η εφαρμογή όλων εκείνων των μεταρρυθμίσεων που εκκρεμούν αδικαιολόγητα εδώ και τέσσερις δεκαετίες και οι οποίες, πέραν των άλλων, δεν έχουν καν δημοσιονομικό κόστος.
Όπως για παράδειγμα, οι μεταρρυθμίσεις για τη λειτουργία της δημόσιας διοίκησης. Κι εδώ δεν χωρούν κανενός είδους δικαιολογίες και άλλοθι σχετικά με την… ολοκλήρωση της αξιολόγησης. Υπάρχουν απλές σχετικά κινήσεις που έπρεπε να έχουν γίνει… χθες.»
Ποια είναι τα βασικά έργα που θα εκτελέσει η Περιφέρεια στο πλαίσιο της νέας προγραμματικής περιόδου 2014 - 2020; Πότε θα ξεκινήσει η υλοποίηση του ΠΕΠ Αττικής προϋπολογισμού 1,14 δις ευρώ;
«Η υλοποίηση του ΠΕΠ Αττικής έχει ήδη ξεκινήσει, ύστερα από την έγκαιρη κατάθεση του προγράμματος που πήρε το "πράσινο φως" της Κομισιόν, στα τέλη Δεκεμβρίου 2014. Το μέχρι στιγμής ποσοστό ενεργοποίησης του Προγράμματος ανέρχεται περίπου στο 34% και έχουν πραγματοποιηθεί εντάξεις άνω των 60 εκατ. ευρώ.
Μέχρι το τέλος της χρονιάς θα έχει ενεργοποιηθεί το μεγαλύτερο μέρος του εγκεκριμένου προϋπολογισμού του ΠΕΠ, ενώ οι δαπάνες, η απορρόφηση, θα φτάσουν τα 100 εκατ, ευρώ. Και στο σημείο αυτό πρέπει να εξηγήσω ότι η προτεραιότητα της σημερινής Διοίκησης της Περιφέρειας Αττικής είναι η συντονισμένη και βέλτιστη αξιοποίηση των Κοινοτικών πόρων μέσω της υλοποίησης έργων υψηλής προτεραιότητας και απόδοσης προς όφελος των τοπικών κοινωνιών και των πολιτών.
Σε αντίθεση με την αποσπασματική λογική της χρηματοδότησης μεμονωμένων παρεμβάσεων στη βάση μόνο της ωριμότητας και ετοιμότητας ενός έργου.
Στο πλαίσιο αυτό άλλωστε, έχουν προβλεφθεί πόροι της τάξης των 300 εκατ. στο ΠΕΠ Αττικής για την υλοποίηση Ολοκληρωμένων Χωρικών Επενδύσεων, οι οποίες θα ξεκινήσουν να υλοποιούνται εντός του τρέχοντος έτους.
Σε ό,τι αφορά στα βασικά έργα που θα εκτελέσει η Περιφέρεια στο πλαίσιο της προγραμματικής περιόδου 2014 - 2020, αυτά αφορούν και έργα υποδομής, αντιπλημμυρικά, αποχετευτικά καθώς και κοινωνικά, όπως για την καταπολέμηση της φτώχειας  και την κοινωνική ένταξη.
Ήδη πέρασαν από το Περιφερειακό Συμβούλιο κρίσιμα έργα υποδομής, όμβριων υδάτων, οδοποιίας, σε δήμους όπως της Καισαριανής, του Χαλανδρίου, της Ηλιούπολης, της Λαυρεωτικής, της Νίκαιας, της Μάνδρας - Ειδυλίας, κ.α.»
Και να έρθουμε στο θέμα της διαχείρισης των απορριμμάτων ένα μείζον ζήτημα για την Αττική. Με την εκλογή σας αποφασίσατε την οριστική παύση του σχεδιασμού που είχε εκπονηθεί, ωστόσο, σχεδόν δύο χρόνια μετά ανοιχτά είναι σχεδόν όλα τα ζητήματα, π.χ.: Σε ποιες περιοχές θα γίνεται η διαχείριση και επεξεργασία των απορριμμάτων; Που θα γίνεται η τελική διάθεση των υπολειμμάτων, δηλαδή που θα φτιαχτούν οι νέοι χώροι ταφής στην Αττική; Πριν την εκλογή σας είχατε δεσμευτεί για το κλείσιμο της Φυλής. Θα το τηρήσετε;
«Η σημερινή διοίκηση του Περιφέρειας Αττικής έχει αλλάξει ριζικά τα δεδομένα στον τομέα αυτό. Στόχος μας από την αρχή να περάσουμε από τη διαχείριση των σκουπιδιών στη διαχείριση των πόρων. Και ήδη έχουμε κάνει αρκετό δρόμο στην κατεύθυνση αυτή.
Σύντομα θα δείτε τους καφέ κάδους στις γειτονιές, μια κίνηση κρίσιμης σημασίας στην αλλαγή της νοοτροπίας και στην εφαρμογή των βασικών αρχών της νέας νομοθεσίας σε εθνικό αλλά και περιφερειακό επίπεδο.
Παράλληλα δρομολογούμε, και αυτό γίνεται για πρώτη φορά με την εγγραφή στον φετινό προϋπολογισμό του ΕΔΣΝΑ (Ειδικός Διαβαθμιδικός Σύνδεσμος Νομού Αττικής) έργα για την ανάπλαση και τη δενδροφύτευση της Φυλής, στο πλαίσιο του νέου σχεδιασμού που βάζει οριστικά τέλος στο πλήρως χρεοκοπημένο μοντέλο της.
Όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να γίνουν χωρίς τη συνεργασία των Δήμων μέσα από τα Τοπικά Σχέδια Διαχείρισης Απορριμμάτων, που πλέον αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα του αναθεωρημένου Περιφερειακού Σχεδιασμού.
Ενός σχεδιασμού, που παρότι ο νόμος δεν το προέβλεπε, η Διοίκηση του ΕΔΣΝΑ τον έφερε προς έγκριση στο Διοικητικό Συμβούλιο, στις 15 Μαρτίου.
Πρόκειται για έναν Σχεδιασμό, με δημόσιο, αποκεντρωμένο χαρακτήρα, που ανταποκρίνεται πλήρως στις κατευθύνσεις του Εθνικού Σχεδιασμού αλλά και στις παρατηρήσεις των υπουργείων, Εσωτερικών και Περιβάλλοντος, που κατατέθηκαν κατά τη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, στις 8 Οκτωβρίου 2015.
Συγκεκριμένα, στην τελική εκδοχή του ΠΕΣΔΑ (Περιφερειακό Σχέδιο Διαχείρισης Απορριμμάτων Αττικής) η οποία δρομολογεί και τη Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, περιλαμβάνονται σαφείς περιγραφές που αναφέρονται τόσο στις Μονάδες Επεξεργασίας Απορριμμάτων όσο  και στους χώρους τελικής διάθεσης.
Περιγράφουμε με ακρίβεια τα κριτήρια για τις χωροθετήσεις, στο πλαίσιο του σχεδιασμού που ακολουθεί πλήρως - και τούτο το αναγνώρισαν και τα δύο υπουργεία ευθύς εξαρχής -, τις κατευθύνσεις του ΕΣΔΑ. Θα ακολουθήσουν σχετικές μελέτης που θα ορίσουν συγκεκριμένους χώρους, με ανοικτές διαδικασίες, και με τη συμμετοχή των τοπικών κοινωνιών, της επιστημονικής κοινότητας, των συλλογικοτήτων, των πολιτών. Ο ΠΕΣΔΑ προβλέπει το οριστικό κλείσιμο της Φυλής.
Με λίγα λόγια, στην επικαιροποιημένη εκδοχή του ΠΕΣΔΑ μπαίνουν οι βάσεις του νέου, οικολογικά και οικονομικά βιώσιμου και δίκαιου, αποκεντρωμένου, με δημόσιο χαρακτήρα, χωρίς συμμετοχή ιδιωτών, μοντέλου διαχείρισης απορριμμάτων.
Αλλάζουμε το μοντέλο της διαχείρισης των απορριμμάτων, όχι με λόγια στα «τηλεπαράθυρα» αλλά με πράξεις συγκεκριμένες. Το Δεκέμβριο του 2014 βάλαμε τέλος στα σχεδιαζόμενα φαραωνικά έργα για μονάδες επεξεργασίας σύμμεικτων, με ΣΔΙΤ. Προωθήσαμε τα Τοπικά Σχέδια Διαχείρισης όταν αρκετοί τα θεωρούσαν ουτοπικά και ανέφικτα.
Και πλέον ολοκληρώνουμε τον ΠΕΣΔΑ, στη βάση ακριβώς των Τοπικών Σχεδίων Διαχείρισης, δηλαδή των τοπικών κοινωνιών, των πολιτών. Να σημειωθεί εδώ ότι ολοκληρώνουμε την αναθεώρηση του ΠΕΣΔΑ σε χρόνο ρεκόρ - λιγότερο από 12 μήνες, ενώ η προηγούμενη διοίκηση ούτε αξιολόγηση ούτε αναθεώρηση, ως όφειλε, είχε κάνει.»
Ποιος είναι ο συνολικός προϋπολογισμός των έργων στην Αττική για την διαχείριση των απορριμμάτων στο πλαίσιο του ΠΕΣΔΑ, όπως τα περιγράφετε παραπάνω.
«Η απλή ανάγνωση του συγκεκριμένου κεφαλαίου του ΠΕΣΔΑ αρκεί για να αντιληφθεί κανείς τις πολλές δυνατότητες χρηματοδότησης που υπάρχουν σε όλα επίπεδα, ευρωπαϊκό, εθνικό, περιφερειακό, τοπικό, και που διασφαλίζουν την ομαλή υλοποίηση του σχεδιασμού.
Το συνολικό κόστος ανέρχεται σε 408 εκατ. και είναι συνειδητή μας επιλογή να μην υιοθετήσουμε, σε καιρούς δημοσιονομικών περιορισμών, υπερβολικά ποσά. Επιλέξαμε να κρατήσουμε το κόστος στο ύψος εκείνου που είχε συμφωνηθεί από την προηγούμενη διοίκηση, γιατί στο τέλος της γραφής, εκείνο που μετράει είναι η υλοποίηση και όχι εντυπωσιακοί αριθμοί που παραμένουν όμως στα χαρτιά.»
Πότε εκτιμάτε δηλαδή ότι θα ξεκινήσουν να δημοπρατούνται τα πρώτα έργα; Πόσα χρόνια εκτιμάτε ότι θα χρειασθεί για να ολοκληρωθεί πλήρως ο σχεδιασμός σας; Πότε θα δούμε το κλείσιμο της Φυλής;
«Έχουμε ήδη περάσει στην υλοποίηση του ΠΕΣΔΑ. Κι εξηγούμαι. Το εγκεκριμένο από τον ΕΔΣΝΑ κείμενο περιλαμβάνει σειρά μελετών, όπως για τα λατομεία, τα "πράσινα σημεία", κ.α., οι οποίες ήδη τρέχουν.
Τώρα, σε ό,τι αφορά την υλοποίηση των έργων, αυτή θα αρχίσει μόλις το ΠΕΣΔΑ θεσμοθετηθεί, πάρει, με άλλα λόγια, ΦΕΚ. Και τούτο θα γίνει με την έκδοση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης των υπουργείων Εσωτερικών και Περιβάλλοντος, μετά από την έγκριση από το Περιφερειακό Συμβούλιο. Υπολογίζουμε το ΠΕΣΥ να πάρει την απόφασή του γύρω στα τέλη Ιουνίου.
Από κει και πέρα, η Περιφέρεια, ο ΕΔΣΝΑ, οι Δήμοι μπορούν να καταθέσουν στο ΥΜΕΠΕΡΑΑ (το επιχειρησιακό πρόγραμμα περιβάλλοντος) προτάσεις για τη χρηματοδότηση συγκεκριμένων έργων. Σε ό,τι δε αφορά στην πλήρη υλοποίηση, σας θυμίζω ότι σύμφωνα με τον Εθνικό σχεδιασμό, με τον οποίο εναρμονίζεται πλήρως το ΠΕΣΔΑ, ο ορίζοντας εφαρμογής είναι το 2020.
Για τη Φυλή, όπως άλλωστε και όλα τα ζητήματα, ήδη προεκλογικά, δεν λειτουργήσαμε με τη λογική της υπερπλειοδοσίας. Ποτέ δεν δώσαμε συγκεκριμένη ημερομηνία κλεισίματος της Φυλής, παρότι αυτό ήταν πάρα πολύ εύκολο και παρότι γνωρίζαμε το τι θα αντιμετωπίσουμε από εκείνους, οι οποίοι χρησιμοποιώντας δήθεν ριζοσπαστικά επιχειρήματα, το μόνο που καταφέρνουν (μήπως είναι αυτό που επιδιώκουν;) είναι να μην έχει αλλάξει τίποτε εδώ και δεκαετίες. Αντιθέτως ο ΠΕΣΔΑ που αναθεωρήσαμε ορίζει ρητά ορίζει το "οριστικό κλείσιμο του Χ.Υ.Τ.Α. Φυλής με την άμεση εκπόνηση σχεδίου αποκατάστασης του και ενεργοποίηση του με την έναρξη λειτουργίας των νέων χώρων".
Ανατρέπουμε, χωρίς λαϊκισμούς, τυμπανοκρουσίες, μεγάλες κουβέντες και θεατρινισμούς, τα δεδομένα δεκαετιών σε βάρος των πολιτών. Κάποιοι άλλοι, που παριστάνουν τους υπερπροστάτες των συμφερόντων των πολιτών, τι έχουν καταφέρει;»
Προφανώς αναφέρεστε στην αντιπολίτευση στην Περιφέρεια σας, η οποία επίσης σας κατηγόρησε πρόσφατα ότι υπήρξε μείωση απορρόφησης πόρων για έργα συντηρήσεων οδοποιίας  της τάξεως του 37%, ενώ ως πολίτες παρατηρούμε σε πολλές περιπτώσεις οδούς και λεωφόρους που χρήζουν επισκευής, χωρίς να γίνεται. Είναι αληθές αυτό που σας προσάπτει η αντιπολίτευση; Υπάρχει ίσως δυσκολία στην χρήση των αποθεματικών της Περιφέρειας;
«Είμαστε μια Διοίκηση, που δεν την ενδιαφέρουν οι ταμπέλες αλλά θέλει να κάνει δουλειά. Για αυτό και αναλαμβάνει και ευθύνες ακόμη κι εκεί που δεν της αναλογούν. Για αυτό και δεν διστάζει να παρέμβει για να επισκευάσει δρόμους που δεν ανήκουν στην αρμοδιότητά της. Για αυτό και ζητάμε άμεσα μεταρρυθμίσεις, προκειμένου να απαλλαγούμε από τη γραφειοκρατία και να μπορούμε να είμαστε αποτελεσματικοί.
Φαντάζομαι θα γνωρίζετε το αλαλούμ της αλληλοεπικάλυψης των αρμοδιοτήτων. Εννοώ δηλαδή ότι άλλοι δρόμοι ανήκουν στην Περιφέρεια, άλλοι στο Υπουργείο, με αποτέλεσμα να μην γνωρίζει η αριστερά τι ποιεί η δεξιά.
Ωστόσο δεν χρησιμοποιούμε την ανάγκη μεταρρυθμίσεων ως άλλοθι αδράνειας. Στα τελευταία Περιφερειακά Συμβούλια εγκρίναμε σειρά έργων υποδομής, αντιπλημμυρικά, οδοποιίας, σχολικών και αθλητικών υποδομών, που λύνουν σοβαρά προβλήματα δεκαετιών, σε πολλούς δήμους της Αττικής.
Αυτά κάνουμε εμείς. Κάποιοι άλλοι φαίνεται ότι έχουν επιλέξει το θόρυβο από τη σοβαρή δουλειά. Και απέναντι στο δικό μας έργο, και θυμίζω ότι είμαστε μόλις 1,5 χρόνο διοίκηση, προσπαθούν να απαντήσουν δημιουργώντας εντυπώσεις με τη χρήση αυθαίρετων αριθμών, που δεν παραπέμπουν σε τίποτε συγκεκριμένο.
Άραγε από πού συνάγεται το 37% που επικαλείται η μείζων αντιπολίτευση ; Στη βάση ποιων στοιχείων; Από το ΠΔΕ (Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων); Από τον Προϋπολογισμό της Περιφέρειας; Τι σημαίνει με όρους στατιστικής ένα αυθαίρετο νούμερο; Αν όχι επιδίωξη δημιουργίας εντυπώσεων;
Η αλήθεια είναι ότι το πραγματικό ποσοστό απορροφητικότητας για έργα της Περιφέρειας είναι 60% χάρη στην ομαλή εκτέλεση του προϋπολογισμού παρά τους γνωστούς δημοσιονομικούς περιορισμούς. Σε ό,τι δε αφορά τα αποθεματικά της Περιφέρειας, η Περιφέρεια εκπληρώνει στο ακέραιο τις υποχρεώσεις της. Και αυτό δεν αμφισβητείται.»
Πώς βλέπετε την προσπάθεια που βρίσκεται σε εξέλιξη για την αξιοποίηση του παλιού αεροδρομίου;
«Υπήρξα εξαρχής αντίθετη και στις δύο λογικές που κυριάρχησαν τα προηγούμενα χρόνια. Δεν συμφωνώ δηλαδή ότι οι δρόμοι είναι δύο, είτε ξεπουλάμε τη μοναδική αυτή έκταση, είτε μένει στο δημόσιο και δεν αξιοποιείται. Θεωρώ ότι είναι σημαντικό να δούμε την αξιοποίηση του Ελληνικού ως μέρος της γενικότερης ανάπτυξης του παραλιακού μετώπου.
Όσον αφορά την Περιφέρεια Αττικής έχουμε συναντηθεί με τους δημάρχους του παραλιακού μετώπου στην κατεύθυνση να δρομολογηθεί ένας σοβαρός - ολιστικός σχεδιασμός για ολόκληρη την περιοχή, με όρους διαφάνειας και τήρησης της νομιμότητας.
Νομίζω ότι κάτι τέτοιο έχει ωριμάσει στις τοπικές κοινωνίες, όπως έχει ωριμάσει και η αντίληψη ότι το Ελληνικό θα πρέπει να αξιοποιηθεί, προς όφελος όχι μόνον της Αττικής, αλλά ολόκληρης της χώρας. Αναμένουμε να δούμε το λεπτομερές σχέδιο για το Ελληνικό ώστε στο μέτρο των αρμοδιοτήτων της η Περιφέρεια Αττικής να μπορέσει να συμβάλλει οικονομικά, τεχνικά και πολιτικά.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου