Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019

Μια πρώτη απάντηση στο εξώδικο του μέλους της Ε.Ε του ΕΔΣΝΑ κ. Βρούστη : Καμιά συγνώμη. Είμαι περήφανος για το ΔΥΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ.



Πριν από λίγο μου επιδόθηκε ΕΞΩΔΙΚΗ, ΔΑΜΑΡΤΥΡΙΑ , ΔΗΛΩΣΗ , ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ του μέλους της Ε.Ε του ΕΔΣΝΑ κ. Βρούστη Αριστείδη με την οποία με καλεί εντός 7 ημερών , να του ζητήσω συγνώμη μέσω της ιστοσελίδας μου για την αναφορά του ονόματός του στο πρόσφατο δελτίο τύπου του ΔΥΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ με τον τίτλο 
"Νέο σκάνδαλο εκκολάπτεται στην Φυλή . Οι άνθρωποι της κας Δούρου χρησιμοποιούν τον ΧΥΤΑ Φυλής για να εξυπηρετήσουν εργολαβικά συμφέροντα” και να δηλώσω ότι δεν υιοθετώ το εν λόγω δελτίο τύπου .

Εγώ το μόνο που έχω να δηλώσω είναι πως συμμετέχω ενεργά στο ΔΥΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ και φυσικά υιοθετώ πλήρως τις ανακοινώσεις και τα δελτία τύπου του ΔΥΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ που είναι προϊόν συλλογικής επεξεργασίας .
Σε ότι με αφορά ούτε έχω , ούτε και επιθυμώ να έχω καμιά προσωπική αντιπαράθεση με κανένα κ. Βρούστη .
Σε ότι αφορά το εξώδικο, αυτό που θέλω να δηλώσω είναι πως μου προκαλεί αλγεινή εντύπωση να βλέπω ένα μέλος της Ε.Ε του ΕΔΣΝΑ (που ανήκει και στην παράταξη της αριστερής πλειοψηφίας) να επιχειρεί να  τρομάξει μέλη συλλογικοτήτων που αγωνίζονται για το κλείσιμο του ΧΥΤΑ Φυλής , με αυτόν τον τρόπο .
Με όλες ανεξαιρέτως τις διοικήσεις του ΕΔΣΝΑ την τελευταία 25ετία είχαμε σφοδρές αντιπαραθέσεις , αλλά καμιά διοίκηση δεν μας απείλησε με δικαστικές διώξεις.
Φυσικά και δεν πρόκειται να ζητήσω συγνώμη από κανένα για την έκδοση ενός δελτίου τύπου μιας συλλογικότητας στην οποία συμμετέχω ενεργά και είμαι υπερήφανος για αυτό.
Αν θέλει να κινηθεί δικαστικά εναντίων μου ο κ. Βρούστης ας το κάνει.
Το ΔΥΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ φυσικά θα δώσει την δική του απάντηση σε αυτή την ενέργεια.
Όμως επειδή γνωρίζω πολύ καλά τους συναγωνιστές μου στο ΔΥΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ , μπορώ να διαβεβαιώσω κάθε ενδιαφερόμενο πως οι απειλές δεν μας αγγίζουν .
Θωμάς του Εμμανουήλ Μπιζάς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου