Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

Ένα συγκλονιστικό «ευχαριστώ» από την Ρούλα Φώτου.



Μετά το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Φυλής την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου, θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους προσωπικούς μου φίλους, την ομάδα Πολιτισμού και Δράσης «Τέχνης… ΔΡΩμενα», τους συναγωνιστές από το Συντονισμό Συλλογικοτήτων «ΔΥΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ» και τους γονείς από τον Παιδικό Σταθμό, όπου εργάζομαι, για την αμέριστη στήριξη και συμπαράσταση στο “θέατρο του παραλόγου”, που όλοι ζήσαμε στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους επικεφαλής όλων των παρατάξεων της αντιπολίτευσης (κο Μπουραϊμη, κο Τσιουμπρή, κο Λουμιώτη και κο Αβράμη) που έθεσαν ως θέμα στο συμβούλιο και καταδίκασαν την άδικη συμπεριφορά, επίθεση και απειλή, που δέχτηκα εν ώρα εργασίας στον παιδικό σταθμό. Αυτές οι ενέργειες, προσέβαλαν εμένα την ίδια και την αξιοπρέπειά μου, όπως θα προσέβαλαν και κάθε άλλο εργαζόμενο, που σέβεται τον εαυτό του, τις ιδέες του και τις αρχές του.

Επιπλέον, ευχαριστώ τον κο Λουμιώτη για την επιλογή του να αποχωρήσει από το Δημοτικό Συμβούλιο από τη στιγμή που η πρόεδρος του δεν μου έδωσε το λόγο ώστε να μιλήσω για το θέμα που με αφορούσε και προχώρησε σε επόμενο θέμα, απαξιώνοντας πολλούς από τους παρευρισκόμενους. Με τη στάση του αυτή αποδεικνύει την αντίθεσή του σε κάθε μη δημοκρατική διαδικασία και σε κάθε στέρηση της ελευθερίας του λόγου.
Τέλος, θέλω να δεσμευτώ και να υποσχεθώ πως κανένας εκφοβισμός και καμιά απειλή δεν πρόκειται να σταματήσει εμένα, και προφανώς ούτε και τους συναγωνιστές μου και φίλους μου από το «ΔΥΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ» και την «Τέχνης…ΔΡΩμενα». Δεν πρόκειται να σταματήσουμε να αγωνιζόμαστε και να προσπαθούμε να κάνουμε το αυτονόητο. Να διεκδικούμε μια καλύτερη ποιότητα ζωής για εμάς και τα παιδιά μας. Και όπως ένας αγαπημένος μου φίλος πολύ σωστά λέει: “ Σταματάμε μόνο… για να πάρουμε φόρα”.
Οι πράξεις εκφοβισμού, τραμπουκισμού και οι απειλές μόνο να μας δυναμώσουν και να μας συσπειρώσουν μπορούν.
Ας ενώσουμε λοιπόν τις δυνάμεις μας ενάντια σε κάθε αντιδραστική, αναχρονιστική και αντιδημοκρατική προσπάθεια, που γίνεται για να μας φιμώσει και ας αναλάβουμε τις ευθύνες μας ως κάτοικοι και δημότες της πόλης μας, ανεξαρτήτως κομματικών αντιλήψεων, για ένα κοινό αγώνα ενάντια σε ό,τι μας ΜΟΛΥΝΕΙ, είτε αυτό λέγεται χωματερή είτε λέγεται επίδειξη και κατάχρηση εξουσίας.
Για το λόγο αυτό καλώ τους φίλους μου να παρευρεθούν στην ευρεία σύσκεψη, στην οποία καλεί το ΔΥΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ τη Δευτέρα, 19 Δεκεμβρίου, στο ΚΑΠΗ Άνω Λιοσίων στη Λ. Φυλής στις 19.00. Στη σύσκεψη θα συζητηθούν τα νέα δεδομένα και η κλιμάκωση του αγώνα για το οριστικό κλείσιμο της χωματερής, του ΧΥΤΑ, της Φυλής μετά τη ψήφιση του νέου ΠΕΣΔΑ από την Περιφέρεια Αττικής.
Με εκτίμηση,
Φώτου Πανωραία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου