Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2016

Η Ρένα Δούρου είπε την αλήθεια.



Η Ρένα Δούρου δεν είπε κανένα ψέμα . Πολύ σωστά διευκρίνισε πως δεν είμαι συνεργάτης της. Θα ήταν παράλογο και προβληματικό ένας συνεργάτης να διαφωνεί δημοσίως με ένα κορυφαίο ζήτημα όπως το ΠΕΣΔΑ. Η Ρένα Δούρου και ο ΕΔΣΝΑ έχουν  τους δικούς τους επιστημονικούς συνεργάτες. 
Εγώ για τα σκουπίδια  ασχολούμε πάντα μέσα από τα κινήματα όπως στον δήμο Καματερού από το 1982, την Επιτροπή Αγώνα το 2005,  την ΠΟΕ-ΟΤΑ, την  ΠΡΩΣΥΝΑΤ και το ΔΥΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ.
Όποια  συνεργασία έχει υπάρξει λοιπόν, είναι στα πλαίσια των κομματικών και παραταξιακών  μας συλλογικών διαδικασιών .
Με την Ρένα Δούρου έχουμε διαφωνίες σε ότι αφορά το ΠΕΣΔΑ ,αλλά οι διαφωνίες δεν απαγορεύονται στην δική μας αριστερά . Αντιθέτως  είναι μέσα στο DNA του πολιτικού μας χώρου. Στην Ριζοσπαστική αριστερά  έχουμε μάθει –ευτυχώς- να μην κουκουλώνουμε τις διαφωνίες μας .
Με την Ρένα Δούρου λοιπόν παρά τις διαφωνίες,  έχω φιλικές και συντροφικές σχέσεις .
 Με την ευκαιρία ας   ξεκαθαρίσουμε και κάτι άλλο επειδή η διαφωνία μας αφορά κυρίως την Φυλή. Ο πρώτος που θα πανηγυρίσει αν κλείσει η Φυλή στην τρέχουσα δημοτική περίοδο θα είμαι εγώ. Αυτό το ξέρει και η ίδια.

Θωμάς του Εμμανουήλ Μπιζάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου